خدمات پس از فروش مادام العمر (تعمیر، تعویض، ارتقا سیستم):
یکی از افتخارات و مزایای رقابتی این شرکت، پاسخگویی مسئولیت پذیر به تماس تمامی مشتریان شرکت میباشد .
روند خدمات پس از فروش شرکت جهت تعمیرات، تعویض و یا ارتقا اتوماسیون هوشمند کارخانه / دامداری / مرکز صنعتی مشتری:
1- تماس با واحد فنی و پشتیبانی شرکت یا یکی از نمایندگان منطقه ی محل مرکز کارخانه / دامداری / مرکز صنعتی مشتری
2- اعلام مشکل و خرابی های پیش آمده .
3- تشخیص مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری توسط واحد پشتیبانی شرکت .
4- ارجاع مشکلات نرم افزاری به واحد تعمیرات نرم افزاری شرکت و مشکلات سخت افزاری به نمایندگان منطقه .
5- رفع مشکل از طریق حضور فیزیکی و یا غیرحضوری با تشخیص نماینده و یا واحد فنی شرکت.
6- ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری اتوماسیون هوشمند کارخانه / دامداری / مرکز صنعتی مشتری از طریق ارسال محصول به واحد فنی شرکت و تحویل آن به مشتری ظرف یک هفته .